Thursday, February 7, 2008

a Christmas wish answered... come September

So anyone who hasn't heard yet... yes. The Buchanan's are going to have a baby come this September. I'm not sure how it happened (yeah. I get the mechanics... I do have 2 kids) - But it's just that Jason & I don't really see too much of each other and after an exausting day of work, school, being on call, preschool, doing homework, research for thesis, paying bills, sewing group, YW, and kids, all you really have energy for is sleep. So I really think I give credit to Paige for this one. She has put in countless hours praying, wishing, and begging for a baby for the longest time. All her hard work millions of wishes on stars and countless letters to Santa apparently paid off. (She's got a lot of clout with the bearded fella - so if you want something for next year you might want to bribe her early to include it in her letter(s)).



That's it... I'm eight weeks and thrilled. We'll keep praying that everything goes smoothly & the baby is healthy and I can make it through an Arizona summer as a swollen beached whale with some speck of self-esteem in tact at the birth of our 3rd child (people can say the most interesting things to pregnant women and think it's okay)

16 comments:

The Blakes said...

Yipppeeeee!!! I know you've been craving this baby and I'm SO glad it's on the way!

Jill Manning said...

oh my gosh, oh my gosh, oh my gosh!!!! I am so happy for you! Wishes really do come true! I wish I could be there so that we could be prego together...what an Apron Night that would make; you, me, Christie the last ones to leave at 1:00 am and all pregnant, that would be a sight to see! I love you girl and am really so thrilled for you!

Anonymous said...

Where DO babies come from Maren?

Domestic Chicky said...

Yay!!! Big hugs & congrats!!!

The McMillans said...

Awesome, I am so happy for you, I am sure you are beautiful pregnant.

JC & Jen Young said...

We are so happy for you guys congrats...and it is about time you guys cought up the Chris and I!

Abby Runyan said...

YEAH!! Congrats. All I have to say is I'm glad it's not ME!!!! I hope you are feeling ok and you can get as much sympathy as you want from me since I think pregnancy is the worst thing in the WHOLE world, but the sweet little baby makes it all worth it in the end. Seriously though I'm so happy for you! Way to go Paige!

niki said...

Cograts Maren! I'm so excited for you!

Nicole

Cody said...

Maren! Whaddup!!

That's the best news I've heard in a long time!!

BTW, your blog is wicked awesome!!

disneyking said...

WOOOT!!!

I'm soooo excited for you guys. Huge Congratulations and the Clarks will be wishing you all the best over the next few months (and years).

Much love!!

Nikki said...

YAY YAY YAY!!! I had a feeling you would be telling us this ! Lucky little bun in the oven!!!

Jerica said...

Jason & Maren-

Now their are 5 of the lovely Holt ladies expecting, congratulations!!!

Amy Baldwin said...

congratulatio

Amy said...

Sorry, trying to leave a comment from my iPhone. I wanted to say Congratultions. Life will become quite hectic with the third.

Lewis said...

Hooray for pregnant women. Congratulations!

The AZ McMillans said...

You mean when people say (while touching your belly making you feel awkward but them feel entitled), "Wow, you're having ANOTHER one?!" it's okay? I just wish they let us pregnant women know that it's okay for them to say that. :)

I am SOOOOOOOO excited for you and your family. I'm also very excited that we can be beached whales together, complaining about our swollen ankles and food aversions. Congrats!